Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2007 20:24 - Писмо до виртуалната ми близначка alidora
Автор: alidora Категория: Изкуство   
Прочетен: 2110 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2007 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Скъпа ми alidora,
Прости ми, че пропуснах раждането ти, но имаше задръстване, после спуках задна, лява гума и за капак си скъсах чорапогащите точно преди заседанието за обсъждане кандидатурата ми за вицепомощник на заместник-управителя на пясъчните кули. Докато си купя нови/чорапогащи/, пясъкът изсъхнал и ме пратиха в девета глуха да си запиша час за оплакване при арменския поп.
Вчера реших да посетя психоаналитика, защото ме тревожеше и въпросът за приемо-предавателната същност на гените. Така де, ако при мен ДНК-то е усукано, като моряшки възел, рано или късно и при теб ще се прояви.
Човекът, с дебели, лилави очила, лека склонност към оплешивяване и порядъчно голямо петно от кетчуп върху ярко-жълтата си жилетка ме посрещна любезен и веднага ми заби първия въпрос:
- Какъв десерт консумирахте вчера?
А, сега де. Набръчках се, като хартиено китайско ветрило от усилена мозъчна дейност, ама полза- никаква. И внезапно ме осени прозрение:
- На миналата Нова Година консумирах торта. Шоколадова. Със зелени листенца и розови цветчета.
Сразих го. Тотално.
Продължи да мига до осмия въпрос:
- Падали ли сте като малка върху главата си?
- Всъщност - да - този път отговорих веднага. Хич не бях привържаник на разните му там люлеещи кошчета. Ама като не ме разбираха възрастните. Аз рева - те ми дават кашички. Аз рева - те ме наливат със сокчета. А на мен ми се виеше свят от люлянето и затова само дебнех мама да заспи и "бум" - долу на пода. За по-сигурно, под леглото.
Психоаналитикът клатеше глава в такт със стенния часовник, пък аз се питах дали ще закука с кукувичето в 11 часа.
- Хмм, хмм, хм - дълбокомислено клатене.
- А хъм, аа хъъ - дълбокомъдрено клатене, придружено със силно почесване по врата.
- Ммм, дааа - заключително клатене, с изщракване на пръсти.
След многократно сумтене и ровене в дебели книги, човекът изплю диагнозата, заедно с внушително количество слънчогледови обелки, които стимулирали мисловната му дейност:
- Постстресова депресия, получена при изключително тежки, междупреходнодемокрационни обстоятелства със съмнителна обратимост.
На излизане ми връчи малко, жълто картонче и заръча:
- Следващия път, като сбъркаш дистанционното с вафла и преди да пъхнеш кучето във ваната да лови златната рибка, веднага да ми се обадиш.
Аз го изгледах силно възмутена:
- Винаги оборудвам кучето с въдица, а дистанционното никога не го ям. Та кой би закусил с мобилния телефон. Интересно само, защо никога не звъни.
Та така, скъпа ми alidora, не успях да разбера за гените. Психоаналитикът се разстрои, че няма вана, на девета глуха построиха хипермаркет, а аз отново бързам за среща. Ще се кандидатирам за трети вицепомощник на първия подуправител на института по дневно изпълнително мерене на тротоари и пешеходоподобни.
Ти не се притеснявай. От време на време ще наминавам да ти нося златна рибка.
                                                  Целувки



Тагове:   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
11.01.2007 20:36
:)))))
цитирай
2. noir - ~ N ~
11.01.2007 20:58
Хахахахаха :) Радваш! :)
цитирай
3. anahata - :))))
11.01.2007 22:05
ама недей така да се измъкваш само с едно писмо:)
Купи й нещо на Алидора, почерпи я нещо:) Тъй де - то момичето ден-ден имало все пак :))
цитирай
4. alidora - anahata
11.01.2007 22:49
ми тя, нали е виртуална - вафли не яде и кафе не пие...и само ме дразни, колко много приятели имала в блог - ситито... пък мен - истинската ме пращат само на психоаналитици :)))

dressy and noir много усмивки и от мен
цитирай
5. ady - :)))
12.01.2007 09:18
:)))
цитирай
6. bamby13 - Директора на водопада забегнал
12.01.2007 10:08
някъде. Никой не знае къде....и овакантил мястото. Вместо нЕкви заместници и помощници 'що не се цаниш там ;-)
цитирай
7. pti - :)))
15.01.2007 23:18
интересно.. :) аз пък 30-те минути път до работа редовно си говоря (мисля, че е наум, амаааааа не съм съвсем сигурна). споко с обществен транспорт съм , не съм заплаха :))))
цитирай
8. alidora - ***
20.01.2007 02:39
Бамби, не мога добре да плувам, но ако трябва само да седя в огромен, удобен офис, бих се навила.

Пти, дори и да не е наум, споко....важното е да не започнеш да си отговаряш....тогава вече ще е по на зле работата.

Ади, усмивки и от мен.
цитирай
9. alidora - ***
22.01.2007 14:26
Благодаря, Криси. Радвам се, че намина...:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alidora
Категория: Изкуство
Прочетен: 428191
Постинги: 159
Коментари: 542
Гласове: 4791
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031