Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2006 13:28 - ЛИПСВАМ ЛИ ТИ?!
Автор: alidora Категория: Изкуство   
Прочетен: 2730 Коментари: 4 Гласове:
0



Липсвам ли ти?! Като старо лято,
светло и горещо като огън,
поживяло миг и като ято,
тръгнало си, без да каже "сбогом".

Няма ме във делнични завои,
взех смеха, преди да си отида.
Всички грешки с етикети "мои"
пръснах край морето като миди.

Липсвам ли ти?! Мъничко поне.
Всеки огън някога изгаря.
Дори да кажеш тихо, кротко "Не!",
ще се върна, за да те забравя.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lila - Да
20.11.2006 16:55
Липсваш ми, Кихоте, липсваш ми...
Тука да беше, да кажеше нещо за дракони,
коня си, белия, да ми поискаш, или,
просто да тръгнеме някого, да го спасяваме...
Бива ли да си такава, отчаяна драка?...
все да налиташ на вятърни мелници,
все да се биеш за някаква правда...
(пълна главата ти, само с неверници...)
Аз, (ако можех да бъда) за тебе,
щях да ти стана и Дулсинеята,
само да можеше, някак, (по с време),
да се завърнеш отново във селото...
И, ако можех да пиша, Кихоте,
щях да ти пиша писмо, да ти кажа:
Няма оправяне нивга света ни, защото,
той е такъв...(И по-лошав е, даже!)
Още, че, просто, света се оправя,
като престанеш, да му обръщаш внимание.
Глупав си, глупав, Кихоте!(какво да те правя?)
А пък, си уж, тъй начетен в писания...
Ей така, щях да ти пиша, Кихоте.
Още, че чакат те всички на село -
книгата с приказки да ни отвориш,
да ни разказваш за подвизи смели...
Хайде, върни се, рицарю, липсваш ми!
Още ти пазя доспехите, коня,
шлема, седлото, легена и пиката...
Само ела си...с печалния образ!

Твой Панса
цитирай
2. alidora - ЩЕ
20.11.2006 22:16
Скъпи ми Санчо,
тез вятърни мелници
са онизи зли великани,
дето говорят против неверници,
а се подмазват на чужди султани.
Няма я вече Дулсинеята,
гола танцува там, на пилона,
отстрани лешоядите пеят
и пълнят гуши, кат на питони.
Кого да спасявам Пансе,
като сме всички у кюпа,
човека от него не можеш опази,
щом е орисан на глупост.
Ще си дойда, мили ми Санчо,
скоро на село ще се завърна,
Русинанта да ми доводиш,
сал него и теб да прегърна.

от Дона писание
цитирай
3. lila - ------
20.11.2006 23:56
И като додеш, недей ме забравя,
на армагани, баш се надявам.
Три кила стихчета чакам
още либавна пуензия, начи.
цитирай
4. alidora - ***
21.11.2006 12:35
Каква ти любов, Пансе,
кат ти думам за свободата,
пък ти си нагъваш салама,
а всичките ми стихове
/скрил съм ги в брадата/
най-много са три грама.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alidora
Категория: Изкуство
Прочетен: 433722
Постинги: 160
Коментари: 544
Гласове: 4796
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930