Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2006 15:59 - СВЕТЪТ Е ЗА ДВАМА
Автор: alidora Категория: Изкуство   
Прочетен: 2041 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Знам, че ще дойдеш, по - сам си от вятъра,
по - сам от печалната синя тъма,
скитник да бъдеш, искаш приятелю,
скитник свободен, без правила.

Ще искаш, ще взимаш и още ще искаш,
все още и още, без да се спреш,
ще бродиш неспиран, неспиран ще викаш,
по - сам от Луната любов ще зовеш.

Знам, че ще дойдеш, пленен и покорен,
свободата ще жертваш за ласка една,
да бъдеш обичан е дара от Бога,
светът е за двама, не го ли разбра?!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - виж сега
03.06.2006 10:19
миличка тук няма да коментирам уменията а ще направя разбор на стиха ти.
най важното -имаш чувството. имаш и рима добре. обаче дали е достатъчно само рима. искам да ти кажа нещо- за да пишеш рима ,трябва да си много ама много добра.дори и пинчето ,която ми е приятелка се съгласява с мен че понякога забива на едно и също място. римата е рамка, ограничава.
стихът ти ми звучи като естрадна песен. или като чалга.скитнико , без правила ...бла бла бла .
клишираш. използваш готови клишета в които се вкарваш сама.светът е за двама - това е орлин горанов, не го ли разбра е ивана.
и преди ти казах -има огънче в теб има и идея вярвам, но това не ти е достатъчно-ако решиш да издадеш книга примерно. и друго пак се повтарям - не римувай съществително със съществително и глагол с глагол - това са рими за 13 годишните.
предлагам ти да опиташ да излееш чувството в бял стих- не търси рима , просто си представи картината и пиши ,нарисувай я.
ще е удоволствие за мен да погледна как си се справила.
и още нещо алидора- аз не те съдя.
нарвемето като писах имах огромно желание някой да седне и да ми обясни, къде бъркам, никой не го направи.но мисля че критикатае по ценна от приятелското потупване по рамото - иначе можех просто да отмина и изобщо да не си правя труда да ти пиша този коментар.
и друго -моето мнение не е последна инстанция.
цитирай
2. alidora - ***
03.06.2006 10:34
Пинчето наистина е страхотна.
Това стихче ми е едно от първите и наистина съм търсила римата.
Колко до критиката, напълно съм съгласна, че ако не е по-ценна, то поне се равнява на приятелското потупване по рамото, което в днешно време си е направо лукс.
Аз обаче не съм поетеса и никога няма да бъда, но следващия път ще се опитам да уловя картината или поне част от нея.
цитирай
3. sechko - ***
10.06.2006 00:05
Светът, този къпинак, заплетен
трудно пуска ни напред...
все по нещо къса от нас!
В страни от правите
пътища, се лутаме...
Нови извори за жадните си
души търсим...
В самота си, все
уж, един към друг вървим

Свободата всъщност е
самота + вятър
+ тръни
за другари
в пътя.


цитирай
4. petinka67 - zdr
11.06.2006 19:52
Какво да кажа?Ами само....ЧУДЕСНО Е!
цитирай
5. alidora - ***
13.06.2006 10:25
sechko

Самотата е начин
да се скриеш, да избягаш,
когато си слаб, може би,
свободата е сила,
дори изпитание,
но сме малки за нея, уви.

Радвам се, че ти харесва petinka
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alidora
Категория: Изкуство
Прочетен: 433407
Постинги: 160
Коментари: 543
Гласове: 4795
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930