Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2021 21:40 - поЕмка за баба.Дела Скарлет,и Джули@
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 2157 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 07.04.2021 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image


РАЗГОВОР С CKARLET
  Re: Дано Господ те вразуми. . .

 ... мила кУмоделкеее, аз карам и двете коли, даже, с колене @ 
на сина ми Аудито 8,налага се, и моят Джийп..от Любов, към Г.Неща ))
маа бабии,бъркаш ме с некои от твоЙте ямболийский
киффли, или нетни въсский,с обли бАлдърии!!!
не пия, не пуша, и от 10г, НЕ желая чужд мъж!
нали, затова съм тук по 12 часа, колко си плиткаа
и безумнооо злобнаа..и опитваш  тролене..)) хъх ъхъхъ слаба актриса си..
хеххе..даже и свалих 6 кила, да бягам след Бобоо
вече 6 месеца..альоо, лъжкиня си ти!!
ти си орисана, да лъжеш..затВа, и си самотно ку  ку..
делкаа, знам че нямаш ни деца ,ни унуки!
съжалявам за това, жал ми е!!  нали имаш котки и кученцаа.
Аз съм най най, най ВСЕОТДАЙНАТА МАЙКА
на Света, това ми е...слабостта, но се боря)
сорри,но,аз те презирам за лъжите измамите, и
и зомбираната  Религиозно.христ...поза,на слабост!
даже, и не можеш, ме разбра..Не знаеш, откъде, ти идват Демоните, писала съм 5х
женке, задръстена си, не ми се намазвай, гадно ее, не ме кеффят лиготии!!!

Изпратено: 14:58 От: saankii

тук баба , е младичкаа ощее, преди 70годишн Юбилей..



image




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - ...с баба Делкаа, умираме от скука, и двете...
24.03.2021 21:46
.....

....реших да и рекна, право Куме в Очите...и Тя, вампирията, подлудяя)))
знам си аз...всичкооо, знам, и кога, ще умра..
цитирай
2. notfun - ее, защо бабка,пак не си хареса Фотката...ставааа ощее кат за 75г Лагарица ))
07.04.2021 21:53

...даже ЛексоДръва, я "харесва" , и ухажваа..
сега, пишел и Книга за нея..Бялата Чайка)))
етоо го..наш герой..натрупал..€€€€€€ в Кавала ,на пляжаа..

оойеее!!! лексоДървеният Балалайкоо..сбира пак Дружината около Буля.
многоооглююпостии,виждаме..накуп
от мен да имате да вземате...
...дооо ку ку во то лято))))

/Най-доброто което може да направим и да мислим ЗАЕДНО позитивно
Коментарът чака одобрение
Постинг: Няма нищо по - скъпо от човешката енергия
Автор на постинга: radostinalassa
цитирай
3. saankii - започвам да се чудя, вондер, да не е откраднала Личността, на Бабата от Болоня??!!
07.04.2021 23:51
тя е луда за..дузина / във Фб, се е писала с опасното име - Саломе ..!!!
/ забел, родени са в една година, и влизат по едно и съшо време
..и двете, ме..следват 'жадноо )) и кълнат.."на умряло".))

Последни 20 регистрирани посетителя
22:05 - mileidi46
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766870
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031